معرفی فیلمهای سینمائی آخر هفته

۱۳۸۹/۰۹/۱۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.sedaghatnews.ir/Image/News/2010/11/5821_634243728208663750_l.jpg
شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «یخ زده‌ها» به کارگردانی آدام گرین پنجشنبه 18 آذرماه ساعت 23 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌‌رود.

این فیلم با بازی اِما بل و شان اَشمور به ماجرای سه اسکی بازمی پردازد که در ارتفاعات سرد و پربرف کوهستانی گیرافتاده‌اند. آنها هنگامی که از رسیدن هرگونه کمک مایوس می‌شوند به یک دو راهی بزرگ می‌رسند، ولی نمی‌دانند باید همان‌جا در پناهگاه غیرمناسب منتظر بمانند و یا این که خطر گم شدن و یخ زدگی در محیط پر از برف را بپذیرند و درصدد نجات خود برآیند.
فیلم سینمایی «یخ زده‌ها» محصول سال 2010 آمریکا است.

**********************

فیلم تلویزیونی «سرگیجه» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی علی اکبررضایی جمعه 19 آذرماه ساعت 30 /15 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: «مهتاب» زن جوانی است که برای کمک به همسرش و برای گریز از دست طلبکاران با او همکاری کرده تا به دیگران بقبولانند که او در یک تصادف کشته شده است. اما پس از مدت کوتاهی در می‌یابد که فرهاد در تمام این مدت به او هم دروغ گفته است و قصد دارد با فروش سکه‌ای تاریخی با فرزندی که از همسر قبلی‌اش داشته، از کشور فرار کند.
بیژن امکانیان، سیما تیرانداز، محمد حاتمی، نعیمه نظام دوست و بهناز توکلی در فیلم تلویزیونی «سرگیجه» از تولیدات سال 87 مرکزسیما فیلم بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به کارگردانی رابرت مالن فانت و تهیه کنندگی نیل برگمن محصول سال 2007 آمریکا پنجشنبه 18 آذرماه ساعت 45 /23 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: تری مرد جوانی است که همراه با زن و پسرش زندگی خود را می‌گذراند و در یک شرکت طراحی داخلی ساختمان مشغول به کار است. لیزا همسر او به دلیل رفتار تری و قرارهای کاری شبانه‌اش در رستوران با زنی به نام هوستون به او مشکوک شده و از تری بابت کارش توضیح می‌خواهد.

توماس کالابرو، ال سا پینزا و پائولوتریکی در فیلم سینمایی «سوء تفاهم» به ایفای نقش پرداختند.

*****************

فیلم سینمایی «در میان غریبه‌ها» جمعه 19 آذرماه ساعت 45 /17 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم روایت کننده داستان زندگی سه زن است که به طور موازی به تصویر کشیده می‌شود.

کاترین زنی است که تنها وسیله ارتباطی او با همسر و دختر بچه‌اش، پیغام‌های تلفنی دخترش برای اوست. پدر کاترین چند سال پیش به خاطر کارهای خلاف به زندان افتاده است و مادرش نیز به وسیله اعضای یک باند خلافکار کشته شده است. پدر پس از سپری شدن دوران حبس اکنون از زندان آزاد می‌شود و بلافاصله به منظور کنار آمدن با گذشته تاریکی که داشته به محل زندگی سابق خود با همسر مرحومش مراجعه می‌کند که اکنون یک زن و شوهر جوان دیگر در آنجا زندگی می‌کنند.

فیلم سینمایی «درمیان غریبه‌ها» به کارگردانی ادوارد و پونتی و تهیه کنندگی الدا فری و با بازی دبوراه کارا آنجر، میراسورونیو و سوفیا لورن محصول سال 2002 در کشورهای کانادا و ایتالیا ساخته شده است.


شبکه سه

فیلم سینمایی «جنگجوی درون» محصول سال 2006 آلمان پنجشنبه 18 آذر ساعت 20 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم سینمایی «جنگجوی درون» به کارگردانی و تهیه کنندگی ویکتورسالوا با بازی نیک نوتس واسکات مچلوویچ ا زاین قراراست که: دن میل مان جوان ورزشکاری است که درحال تمرین برای شرکت درمسابقات قهرمانی کشورمی باشد و با توجه به قابلیت بدنی و ظاهر جوانی که دارد، غرور زیادی دراو دیده می‌شود. این وضعیت ادامه دارد تا دن با پیرمردی در پمپ بنزین ملاقات می‌کند و مسیر زندگیش تغییر می‌کند.

******************

فیلم سینمایی «سه قهرمان» جمعه 19 آذرماه ساعت 30/ 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: حاکم چینی به مردم ظلم و ستم می‌کند. سه مبارز وارد شهر می‌شوند و می‌بینند که مردم از ظلم حاکم در سختی هستند. آنها با مردم صحبت می‌کنند و آنها را تشویق به اتحاد و همبستگی می‌کنند.
فیلم سینمایی «سه قهرمان» محصول سال 1974 هنگ کنگ است.


شبکه چهار

فیلم سینمایی «مکافات عمل (بومرنگ)» به کارگردانی الیا کازان و با بازی دانا اندروز، جین وایت، لی جی کاب و آرتور کندی پنجشنبه 18 آذرساعت 40/ 15 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: شبی یک پیرمردی محبوب و آرام در حال پیاده‌روی در خیابانی هدف گلوله قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. قاتل از صحنه می‌گریزد ولی چند نفر چهره او را دیده‌اند. پلیس با تلاش چندین هفته‌ای و چهره نگاری و دستگیری مظنونین و شناسایی آنها توسط شاهدین، بالاخره مظنون به قتل را در حال خروج از شهر به همراه یک تفنگ بازداشت می‌کند.
فیلم سینمایی «مکافات عمل (بومرنگ)» محصول کشور آمریکا در سال 1948 ساخته شده است.

**********************

فیلم سینمایی «درمانگاه صحرایی» به کارگردانی دانیس تانوویچ و با بازی کالین فارل و جیمی سوس، جمعه 19 آذر ساعت 30/ 20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم می‌بینیم: مارک و دیوید دو عکاس جنگ، برای عکاسی به منطقه‌ای کوهستانی در کردستان عراق و ترکیه می‌روند، آنها که با شور و اشتیاق زیادی وارد منطقه شده‌اند. پس از مدتی با مشاهده صحنه‌های دلخراش جنگ دچارخستگی و یاس می‌شوند تا آنجایی که دیوید قصد بازگشت دارد. همسر او باردار است و درآستانه بدنیا آوردن فرزندشان می‌باشد.

فیلم سینمایی «درمانگاه صحرایی» محصول کشورهای ایرلند، اسپانیا، بلژیک و فرانسه در سال 2009 ساخته شده است.


شبکه تهران

فیلم سینمایی «حمله به کلانتری 13» به کارگردانی ژان فرانسیس ریچت 40 دقیقه بامداد روز جمعه 19 آذرماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: گروهبان، جیك رونیك، مأمور ویژه دریك عملیات مبارزه با باند مواد مخدر، موفق نمی‌شود. افراد وی كشته می‌شوند و خودش مجروح می‌شود و دچار مشكلات روانی می‌گردد. بنابراین تصمیم می‌گیرند كه برای ادامه كارش در پلیس، او را به سمت مسئولیت یك كلانتری بسپارندكه كار بی‌دردسر و آرامی به نظر می‌رسد.

ایتان هاوكی، لاورنس فیشبورن و گابریل بیرنی درفیلم سینمایی «حمله به کلانتری 13» محصول سال 2005 کشورهای آمریكا و فرانسه در ژانرحادثه ای، درام، جنایی وهیجانی به ایفای نقش پرداختند.

*******************

فیلم تلویزیونی «مهر پدری» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی سید امیرسید زاده جمعه 19 آذرماه ساعت 30 /13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.
داستان زندگی خانواده‌ای است كه مادر خانواده اعتیاد دارد و پدر خانواده كه پزشك است برای اینكه فرزندشان مورد مراقبت قرار گیرد، پرستاری را استخدام می‌كند و...


سیمای استان‌ها

فیلم تلویزیونی «آلواتان» به کارگردانی داوودبیدل جمعه 19 آذرماه ساعت 30 /13 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جمشید جهانزاده، اسماعیل خلج و محمد مقامی می‌بینیم: درسال 1359 در منطقه‌ای به نام آلواتان نیروهای عراقی به تحرک مرزی پرداخته، گاه و بیگاه به روستاهای این منطقه شبیخون زده واموال آنان را سرقت می‌کنند. مردم و نیروهای ژاندارم با آنان درگیر می‌شوند و در نهایت موفق می‌شوند آنان را به هلاکت برسانند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي