دانلود آهنگ قدیمی علی نظری با نام الهی نمیری

۱۳۸۸/۰۷/۲۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

علی نظری

الهی نمیری ، که من به جات بمیرم
بشم خاک پایت که زیر پات بمیرم
اسیر چشاتم که من خاک پاتم
زیر پاتو نیگاه کن ، زیر پاتو نیگاه کن
ز بس خوشگلی تــــو ؛ دیگه همتا نداری
تو شهر تهرون ؛ دیگه بدخواه نداری
همه خاک پاتن ، اسیر چشاتن
همه خاک پاتن ، اسیر چشاتن
الهی داغ تــــو من نبینم ، گل بوسه ز چشات بچینم
الهی داغ تو من نبینم ، گل بوسه ز چشات بچینم
گرفتار توام من، خریدار توام من
همیشه همیشه همیشه
دل آزار منی تو ، تو پرگار توام من
همیشه همیشه همیشه
الهی نمیری ، که من به جات بمیرم
بشم خاک پایت که زیر پات بمیرم
اسیر چشاتم که من خاک پاتم
زیر پاتو نیگاه کن ، زیر پاتو نیگاه کن
ز بس خوشگلی تــــو ؛ دیگه همتا نداری
تو شهر تهرون ؛ دیگه بدخواه نداری
همه خاک پاتن ، اسیر چشاتن
همه خاک پاتن ، اسیر چشاتن
الهی داغ تــــو من نبینم ، گل بوسه ز چشات بچینم
الهی داغ تو من نبینم ، گل بوسه ز چشات بچینم
گرفتار توام من، خریدار توام من
همیشه همیشه همیشه
دل آزار منی تو ، تو پرگار توام من
همیشه همیشه همیشه
الهی نمیری ، که من به جات بمیرم
بشم خاک پایت که زیر پات بمیرم
اسیر چشاتم که من خاک پاتم
زیر پاتو نیگاه کن ، زیر پاتو نیگاه کن
زیر پاتو نیگاه کن ، زیر پاتو نیگاه کن 

دانلود اهنگ

کلمه عبور : www.iran-old-song.blogsky.com

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي