طلاق های جنجالی هنر پیشه های سینما

۱۳۸۸/۰۷/۱۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

کیدمن در مصاحبه ای تاکید کرد که  من و تام حدود ده سال واقعا زن و شوهر بودیم. اوگفت: «وقتی با کروز آشنا شدم و ملاقات‌هایمان بیشتر شد آنقدر به او علاقه پیداکردم که می‌توانستم به‌خاطر او از همه چیز بگذرم.
ما عاشق یکدیگر بودیم و من در آسمان سیر می‌کردم. ما با هم ازدواج‌کردیم و زندگی خیلی خوبی داشتیم ولی این دوران خوش بالاخره تمام شد و رویاها به سرآمد.»
وقتی خبرنگار از کیدمن پرسید: «چرا تمام شد؟» کیدمن فکری کرد و پاسخ داد: «می‌خواهم سعی‌کنم این را بفهمم  چرا؟ ولی … .ولی فکر می کنم وقتش شده که از هم جدا شویم.»
و این در‌حالی است که کیدمن هنوز هم پس از گذشت چند سال و حتی در زمان نامزدی با (کیت اوربان)  هنوز عنوان می‌کند تام کروز را دوست دارد.
آنجلینا جولی و بیلی باب تورنتون
در ژوئن ۲۰۰۲ و تنها پس از دو سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. بیلی باب تورنتون درحالی با آنجلینا ازدواج کرد که نامزدش لورا درن ستاره فیلم پارک ژوراسیک برای بازی در یک فیلم دور از او به سر می‌برد. … « آیا آنجلینا نفهمید بیلی باب چندان وفادار نیست؟ یا این که موضوع برایش اهمیت نداشت.»
جنیفر لوپز و کریس جادنیز
در ژوئن سال ۲۰۰۲ از هم جدا شدند. آنها در سپتامبر سال ۲۰۰۱ ازدواج کرده بودند. در آن زمان جنیفر تازه از نامزد قبلی خود (شون کمبز) جدا شده‌بود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي