مصاحبه با نازنین بنیادی

۱۳۸۸/۰۷/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

در هاليوود چه نقش هايی بهت ميدن؟
متاسفانه با چيزهايی که تازگی در دنيا پيش آمده، به آدم های اهل خاورميانه بيشتر نقش های تروريستی می دن. البته به نظر من يه هنر پيشه بايد همه نقش ها رو بتونه خوب بازی کنه. ولی برای اول کار، آدم بايد فقط مواظب باشه که ديدی که مردم از فرهنگ ايرانی دارن يک ديد مثبت باشه. در حال حاضر هاليوود خيلی نقش های منفی از آدم های خاور ميانه نشون ميده و برای من اين خيلی مهمه که مردم دنيا مخصوصا در باره ايران ديد خوبی داشته باشن.
خوب از نقش هايی که در حال حاضر بازی می کنی چند نمونه برای ما بگو.
فيلم "گيم فيس" را که تازه تمام کردم فيلم هاليووديه. "گيم فيس" يک فيلم کمديه و من نقش زنی رو دارم که از عشق بيزار شدم و اجازه نميدم که نه خودم عاشق کسی بشم و نه کسی عاشق من بشه.
تو بيشتر نقش های کمدی را دوست داری يا رومانتيک رو، خودت بيشتر چی ترجيح ميدی؟
نه من خودم بيشتر از همه درام رو دوست دارم که بتونم احساسات مختلف را نشون بدم، مثلا بتونم گريه کنم، عصبانی بشم و بتونم آروم باشم، يعنی بتونم همه احساسات رو قشنگ نشون بدم.
آيا يک همچين نقشی بازی کردی يا قرار است بازی کنی؟
بله "گيم فيس" اتفاقا با اينکه کمديه، همه اين احساسات در اون نشون داده شده. "دی سينيچ" و خيلی فيلم های ديگه هم همنطور، ولی من اکثرا درام بازی می کنم.
سريال هم بازی می کنی؟
نخير در تلويزيون هنوز بازی نکرده ام، بيشتر کارم در فيلمه. تنها کار تلويزيونی که کردم در سن خيلی جوونی در لندن در برنامه کودکان بنام "يرلی برث" بود. ولی در اصل عشق و علاقه ام به فيلمه.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي