عادل زیر بار سانسور برنامه نود نمی‏رود!

۱۳۸۸/۰۷/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

ه نظر می‏رسد سری جدید برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‏پور از 19 مرداد روی آنتن خواهد رفت ولی هنوز از سانسور یا عدم سانسور این برنامه خبر دقیقی منتشر نشده.

هر چند مسئولان صدا و سیما و شبکه 3 به بینندگان حرفه‏ای این برنامه اطمینان دادند که نود بدون هیچ‏گونه سانسور یا تعدیلی پخش خواهد شد.
در روزهای اخیر گمانه‏زنی‏های مختلفی در مورد سرنوشت برنامه 90 از سوی محافل ورزشی و غیر ورزشی صورت گرفت. برخی سایت‏ها و منابع خبری از احتمال حضور مجریان دیگر از جمله کامران نجف‏زاده به جای فردوسی‏پور روی صندلی مجری‏گری برنامه نود خبر داده بودند و برخی دیگر مدعی تغییرات جدی در این برنامه پربیننده شده بودند. آن‏ها معتقد بودند شبکه 3 به عادل فردوسی‏پور هشدار داده که یا مجری‏گری این برنامه را برعهده بگیرد و یا تهیه‏کنندگی و به صورت همزمان نمی‏تواند این دو کار انجام دهد و اگر بخواهد هم مجری باشد و هم تهیه‏کننده باید خط مشی سازمان تربیت بدنی را دنبال کند..
شایعه اول خیلی سریع از سوی مقامات بالای شبکه 3 و صدا و سیما تکذیب شد ولی در مورد شایعه دوم هنوز پاسخ دقیق و جامعی داده نشده است. وقتی به عقب‏تر برمی‏گردیم شایعه محدود کردن عادل فردوسی‏پور چندان دور از ذهن هم نیست. زمانی که محمد آخوندی، سخنگوی سازمان تربیت بدنی و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر سر دخالت‏های برنامه نود در سطوح مدیریتی با عادل فردوسی‏پور درگیری لفظی پیدا می‏کند و محمد علی‏آبادی بارها بطور مستقیم و غیرمستقیم از روند برنامه نود انتقاد می‏کند و حتی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بخش جذاب و پربیننده دوربین نود از این برنامه حذف می‏شود، محدود کردن فردوسی‏پور امری بدیهی به نظر می‏رسد. ...

احتمالاً طولانی شدن جلسات فردوسی‏پور با مسئولان صدا و سیما و عدم پخش این برنامه در روزهایی که باید عدم صعود تیم ملی به جام جهانی مورد نقد و بررسی قرار می‏گرفت، به تفاهم نرسیدن دو طرف این بازی مربوط می شود. اینکه عادل فردوسی‏پور حاضر نیست بعد از 10 سال مجری‏گری یا تهیه‏کنندگی این برنامه را به کس دیگری بسپارد و یا با برنامه‏های سازمان تربیت بدنی هماهنگ شود، دغدغه اصلی این روزهای مسئولان صدا و سیما است و حتی عادل فردوسی‏پور را وسوسه کرده تا با تعطیلی برنامه نود، برنامه دیگری با نام مجله فوتبال ایران را روی آنتن بفرستد! آیا برنامه نود به راه خود ادامه خواهد داد یا فردوسی‏پور برنامه جدیدی را شروع خواهد کرد؟!.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي