مطالبی در موردبیلنت ارسوی و ابرو

۱۳۸۸/۰۷/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

و بازهم عشق جوان بیلنت ارسوی . . . 

بولنت ارسویبیلنت ارسوی معروف به دیوای موسیقی ترک چندی پیش از همسر جوان خود ارمغان اوزون طلاق گرفت و هم اکنون بعد از گذشت چند ماه با شخصی به نام محمد منک که متاهل است و 28 سال دارد ، رابطه عشقی دارد . طبق شنیده ها محمد منک برای طلاق از همسر خود راهی دادگاه شده است و دلیل این طلاق کسی نیست جز دیوای موسیقی ترک . ارسوی وکیل خصوصی خود را برای وکالت منک و اخذ حکم طلاق هر روز به دادگاه می فرستد . بیلنت ارسوی تا کنون دو ازدواج داشته است که نسبت به او ، هر دو همسرش بسیار جوان بودند . وی این بار نیز این قانون را حفظ کرده و از محمد منک 28 سال بزرگ تر است زیرا بیلنت ارسوی 56 ساله و منک 28 ساله است .


پاسخ بیلنت ارسوی در مقابل ادعاها  :

چندی پیش ادعاهایی در مورد بیلنت ارسوی دیوای موسیقی ترک، مبنی بر اینکه با شخصی متاهل رابطه عشقی دارد ، در رسانه ها پیچیده بود ولی وی تا هفته گذشته در مورد این موضوع سخن نگفته بود که بالاخره هفته پیش در برنامه پاپ استار آلاتورکا چنین سخن گفت : اولاً باید بگویم من کسی نیستم که با افراد متاهل رابطه ای داشته باشم و ثانیاً آن شخص یعنی محمد منک بیان می کند که عاشق من است ولی من در مورد این موضوع به وی پاسخی نداده ام . وی در آستانه جدایی از همسرش است و دلیل این جدایی من نیستم ولی خدا می داند که بعد از جدایی رابطه ای بین ما به وجود می آید یا نه .

رقابت ابرو گوندش و بیلنت ارسوی :

هنرمندان سرشناس دنیا اغلب با یکدیگر رقابت می کنند که این رقابت در بین هنرمندان ترک چندین برابر است . بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی چه در زندگی خصوصی خود و چه در موسیقی و چه در لباس پوشیدن با یکدیگر رقابت می کنند و این رقابت رفته رفته به تقلید تبدیل می شود . رقبای زن مشهور موسیقی هولیا افشار و گولبن ارگن هستند ولی به تازگی دو رقیب دیگر نیز در عرصه موسیقی مشاهده شده اند که ابرو گوندش و بولنت ارسوی هستند . حدود دوسال است که این دو هنرمند در مسابقه ای به نام "پاپ استار آلاتورکا" به عنوان داور مسابقه حضور پیدا می کنند و همین باعث شده است که بیلنت ارسوی دیوای موسیقی ترک شروع به رقابت با پرنسس موسیقی ابرو گوندش کند . ارسوی در ابتدا شروع به کار با آرایشگر ابرو گوندش کرد و بدین گونه با پرداخت پول زیادی ، آرایشگر گوندش را آرایشگر خصوصی خود کرد و هفته گذشته نیز با تقلید از میکروفن ابرو گوندش با میکروفنی آغشته به سنگ های گران قیمت کنسرت خود را اجرا کرد.برای حضور بولنت ارسوی  در برنامه های تلویزیونی و کنسرت ها حتما باید قالی قرمز پهن باشه !

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي