بیوگرافی گوویندا

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

1111111 - IMGR2H2QOT6JB.jpg

 

 

 

 

تاریخ تولد: 21 دسامبر 1958
 محل تولد:پنجاب ،هند

سلطان بلا منازع فیلم های کمدی و مطرح ترین چهره حرکات موزون که پس از میتون چاکرابورتی بی شک صاحب تاج و تخت او شده دومین فرزند خانواده بود برادر بزرگترش کتری کمار می باشد و پدرش یک طرح پوسترهای سینمایی بود پس از مدتی خانواده را ترک گفت تا به تنهایی زندگی کند،این نیرمالا مادر فداکارش که بچه ها را بزرگ کرد و گوویندا در طی این سالها همیشه قدردان وی بوده.
 تا جایی که هر بار قرار بود این خانم برای دیدن اکران او فیلمی از پسرش عازم جایی بشود بهترین جایگاه را در قطار یا هواپیما برایش رزرو می کرد عادتی که از نخستین روزهای گوویندا در عرصه فیلم تا کنون هرگز ترک نشده است.
 حتی بارها پیش آمده که در اثر دادن جای رزرو شده به شخص دیگر ،کار گوویندا تا حد یک مرافعه جنجال برانگیز بالا کشیده است.و یکبار نقش قهرمان واقعی را در زنگدی عادی برای مادرش ایفا کرد و در ستیز با یک مرد از چهره یک جنتلمن خارج شده و چنان طرف را سیاه و کبود کرد که از آن به عنوان بزرگترین خشونت بارترین مبارزه زندگی اش یاد کرد.
 گوش موسیقی گوویندا از جایی رشد کرد که مادرش یک خواننده توانا بود و همین زن که او را واداشت تا گوویندا شانس خویش را در فیلم و سینما یبازماید و از آنجا بود که سفر وی برای هنرپیشه شدن آغاز گشت.
 فیلم عشق 86 به عنوان گام اول پیش از هر چیز هنر رقص او را مورد توجه عموم و اهل فن قرار داد و گوویندا تبدیل شد به یک رقصنده فانتزی در صنعت بالیوود که تا یک هنرپیشه درجه یک می بایست مسافتی بسیار را طی کند . در خلال دهه 80 بازی در نقش جدی در فیلم هاتیا نتوانست او را چهره کند ولی آشنایی اش با ستاره زن فیلن نیلام به یک قصه عاشقانه مدرن بدل شد تا هر چند وقتی نادرش از او خواست تا با سونیتا ازدواج کند او هم اجازه داد نیلام از زندگی اش خارج شود گوویندا تا دهه نود هیچ کار خاصی ارایه نداده بود جز آن که بگوید در عرصه رقص و کمدی می تواند مورد توجه باشد تا اینکه دیوید داون با فیلم شعلعه و شبنم از راه رسید و او در کنار دیویابهاراتی پرده سینما را منفجر کرد و گوویندا برای همیشه یک ستاره شماره یک باقی ماند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي