دانلود آهنگ قدیمی شهیار قنبری با نام لالا لالا دیگه بسه گل لاله

۱۳۸۸/۰۷/۲۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود آهنگ شهیار قنبری با نام لالا لالا دیگه بسه گل لاله

شهیار قنبری

لا لا لا لا دیگه بسه گل لاله
بهار سرخ امسال مثل هر ساله
هنوزم تیرو ترکش قلب رو می شناسه
هنوز شهر زیر سرب و چکمه می ناله
نخواب آروم گل بی خارو بی کینه
نمی بینی نشسته گوله تو سینه
آخه بارون که نیست رگبار باروته
سزای عاشقای خوب ما اینه
نترس از گوله دشمن گل لادن
که پوستش زیر پوست سرزمین من
اجاق گرم سرمای شب سنگر
دلیل تا سپیده رفتن و رفتن
نخواب آروم گل بادوم ناباور
گل دل نازک خسته گل پرپر
نگو باد ولایت پرپرت کرده
دلاور قد کشیدن را بگیر از من
دوباره قد بکش تا اوج فواره
نگو این ابر بی بارون نمی ذاره
مثل یار دلاور نشکن از دشمن
ببین سر می شکنه تا وقتی سر داره
نذاشتن هم صدایی را بلد باشیم
نذاشتن حتی با همدیگه بد باشیم
کتا بهای سفید و دوره می کردیم
که فکرشب کلاهی ازنمد باشیم
نگو حتی هزار آفتاب هزار مهتاب
نگو کو تا دوباره بپریم از خواب
بخون با من نترس از گلوله دشمن
بیا بیرون بیا بیرون از این مرداب
نگو تقوای ما تسلیم و ایثاره
نگو تقدیر ما صد تا گره داره
به پیغام کلاغ های سیاه شک کن
که شب جز تیرگی چیزی نمی یاره
نخواب وقتی که هم بغضت به زنجیره
نخواب وقتی که خون از شب سرازیره
بخون وقتی که خوندن معصیت داره
بخون با من بیا تا من نگو دیره
سکوت شیشه های شب غمی داره
ولی خشم تو مشت محکمی داره
عزیز جمعه های عشق وآزادی
کلاغ پر بازی با تو عالمی داره
عزیز جمعه های عشق آزادی
کلاغ پر بازی با تو عالمی داره
نخواب ای حسرت سفره گل گندم
نباش تو لابه لای قصه سر در گم
نخواب روی بالش پرهای پروانه
که فریاد تورو کم داره این پروانه
لا لا لا لا دیگه بسه گل لاله 

دانلود آهنگ

کلمه عبور : www.iran-old-song.blogsky.com

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي