روش جدید درمان چین و چروک صورت

۱۳۸۸/۰۷/۱۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

شش ماه پس از کشت و تکثیر فیبروبلاست و تزریق آن برای درمان چین و چروک، تا کنون دوازده بیمار این عمل را موفقیت آمیز انجام داده اند و پس از بررسی در کمیته اخلاق پزشکی و پژوهش های بالینی، مراحل اجرا و نتایج آن مورد تایید قرار گرفته و امکان انجام آن در مورد بیماران فراهم شده است.

برای انجام این عمل ابتدا تکه کوچکی (حدود ۳ میلی متر مربع) از پوست پشت گوش بیمار برداشته شده و برای جدا کردن فیبروبلاست بافت و کشت و تکثیر آنها به پژوهشکده رویان فرستاده می شود. پس از حدود سه هفته سلول ها با حجمی معادل ۲۰ میلیون عدد در میلی متر آماده تزریق می باشند.

اخبار جدید حاکی از موفقیت اخیر محققان “مرکز تحقیقات پوست و سالک پژوهشکده ی رویان” در ابداع روش جدید درمان چین و چروک صورت است.

دکتر محمد علی نیلفروش زاده (متخصص پوست و مو و فلوشیپ جراحی پوست،‌ لیزر و پیوند مو از انگلستان و کانادا) رئیس این مرکز است که به عنوان MEDICAL FACULTY در کنگره بین المللی سالانه ESHRS اروپا در سال ۲۰۰۳ لندن و سال ۲۰۰۳ برلین انتخاب شده و متد جدید جراحی پیوند مو را تحت عنوان” نیلفروش متد ” در سال ۲۰۰۵ کنگره سالانه استرالیا مطرح کرده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي