نرم افزارهای فارسی

۱۳۸۸/۰۷/۲۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

مترجم لغت (دیکشنری )

داشتن یک مترجم همراه و کوچک به طوری که حمل آن باعث دردسر نشود ، یکی از ملزومات کلیه گوشی های موبایل است . حال چه بهتر که این مترجم درون گوشی موبایل شما باشد . نرم افزار persianMobi Dict English-persian v2.0 یک مترجم برای موبایل است . این مترجم یکی از کامل ترین نرم افزارهای ترجمه لغات انگلیسی به فارسی برای گوشی ها نیز هست . از ویژگی های این نرم افزار می توان به نکات زیر اشاره کرد .

رایگان بودن نرم افزار

سازگاری با بیشتر گوشی های موجود

پشتیبانی از حالت و قابلیت صفحه های لمسی ( درگوشی های که صفحه کلید ندارند )

پشتیبانی از هر نوع سایز در صفحه نمایش

داشتن بیش از 50000 لغت مختلف و ترجمه دقیق

رابط گرافیکی زیبا  و کاربر پسند

پشتیبانی از زبان فارسی  داخلی ، حتی گوشی هایی که فاقد زبان فارسی هستند .

برای دریافت این نرم افزار می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

http://forum.persianmobiles.com/java-mobile/17543-a.html

 غزلیات حافظ

همه ما ایرانیان از دیرباز به شعر و شاعری علاقه مند بودیم . یکی از شاعران پارسی گوی که جایگاه های ویژه ای  در میان ما ایرانیان دارد ، حافظ شیرازی است که غزلیات و اشعار این شاعر بزرگ شهرت جهانی دارد .

این نرم افزار ، دیوان غزلیات این شاعر بزرگ را ارایه می کند. این برنامه 495 غزل از دیوان حافظ را در خود جای داده و می تواند حتی در گوشی هایی که زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند نصب شود به خوبی آنها را نمایش دهد . همچنین این امکان در آن فراهم شده که کاربر بتواند با استفاد از شماره غزل ، به قسمت دلخواه خود پرش کند . یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار ، فال حافظ است که غزل ها را به صورت اتفاقی برای شما نمایش می دهد . شما می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید .

http://forum.persianmobiles.com/java-mobile/17544-a.html

تقویم سال 1388

سال جدید هم که در حال آمدن است و چه چیز بهتر از یک تقویم همراه

این تقویم برای سال 1388 هجری شمسی است و همچنین قادر است در سال های آینده نیز روزها را به درستی نمایش دهد . از ویژگی های این نرم افزار ثبت رخدادهای روزهای تعطیل است که با کلیک روی آنها ، رخداد آن روز را نمایش می دهد. همچنین برنامه این قابلیت را دارد که کاربر بتواند در روزهای آن یک رخداد شخصی را وارد کند. فرق آن با رخدادهای پیش فرض تقویم در آن است که در رخدادهای پیش فرض به صورت کادر قرمز هستند . اما رخدادهای شخصی به صورت یک کادر مشکی رنگ ، که شما می توانید روزهای مهم خود را در این برنامه ذخیره کنید تا در آینده به خود یاد آوری کنید . همچنین شما با کلیک بر روی ابزار و سپس قفل کردن  می توانید بین ماه های مختلف پرش کرده و آنها را عقب و جلو ببرید .

این برنامه قادر است در صورتی که شما اطلاعی از تاریخ شمسی امروز ندارید ، برنامه آن را به صورت میلادی برای شما تنظیم کند تا معادل آن به صورت خورشیدی نماش داده شود تا حتی عکس این قضیه را انجام دهید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن در اجرا و محیط زیبا و جذاب آن نیز اشاره کرد . برای دریافت آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید .

http://forum.persianmobiles.com/java-mobile/17543-1388.html

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي