بیوگرافی رانی مو کرجی

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

12343 - IMG1J88WWW8H4.jpg

 

 

 

تاریخ تولد :21 مارس 1978
 محل تولد :مومبای ،هند

اگر بنا باشد هر بازیگری را با نامی بشناسیم بی شک رانی موکرجی با صدای گرفته اش در هر جایی قابل شناسایی خواهد بود.دختر بامزه کریشنا و رام موکرجر که تقریبا تمام خاندانش جایی در این صنعت دارند.جوی موکرجی ،شوموکرجی ،کاجول،تانوجا،بیسواجیتا،موشمی ،جاترجی و ...گویی این ها از همان بدو تولد در هند در این عرصه بوده اند پس جای تعجبی نداشت اگر رانی او هم وارد عرصه رقابت بشود چرا نباید او را بازی می دادند؟ با چهره ای که یک دختر بنگالی را تداعی می کرد ،اما حرفه اش تا مدتها هیچ سکوی پرتابی نداشت .
 امروز او به شدت و به جدیت روی حرفه اش متمرکز شده است او می خواهد تا چیزی را که همیشه می خواسته بدست بیاورد یعنی نقشی که مال هیچ کس نباشد ،نقشی که بتواند اثر گذار باشد اکثر آثارش ا در کنار گوویندا ایفا کرده و بدشانسی اینجاست که در آثار گویندا جایی برای عرض اندام یک قهرمان زن وجود ندارد.
 رانی به جای آن که قهرمان فیلم باشد قهرمان چهره اول فیلم ها بود و این ماجرا از روی پرده سینما پشت دوربین هم سرایت کرده و بازار شایعات داغ شد.
 اولین فیلم وی «راجی آیاگی بدات »نام داشت که در آن نقش یک قربانی را ایفا می کرد ،فیلم های بعدی اش هم چیزی برای برایش نداشت تا اینکه نوبت رسید به غلام ساخته ویکرام بات که در آن در مقابل امیر خان بازی داش او تا انتهای فیلم باعث آزار امیر خان می شود و اخر سر او را مجذویپب می کند همین طور براحتی دل تماشاگران را بدست می آورد و همه نام او را را به خاطر می سپارند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي