دانلود برنامه ی حشره کش

۱۳۸۸/۰۸/۰۵ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

www.cloobmusic.com  رهایی از نیش پشه ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهار و تابستان جزء فصل های خوش سال هستند و زیبایی های خاص خودشان را دارند،اما یکی از معایب این فصول ازدیاد حشرات موذی مثل مگس و پشه است. مخصوصا پشه ها که برای بسیاری از افراد وجودشان مترادف است با بی خوابی و ناراحتی شبانه. برای مقابله با پشه ها و یا درمان جای نیش آنها چه اقداماتی می توانیم انجام دهیم؟حتی یک برنامه مخصوص گوشی موبایل برای دانلود گذاشته ام که با روشن کردن آن شبها می توانید به راحتی پشه ها را تا فاصله زیادی دور نگه دارید.با گرم شدن هوا و باز شدن پنجره‌ها این تنها نسیم بهاری و نور خورشید نیست که وارد فضای کاری یا خانه‌های ما می‌شود بلکه به همراه آن پشه‌های موذی هم وارد می‌شود که با نیش خود نوش ما را برهم می‌زنند.
شاید این جمله را از قدیمی‌ها شنیده باشید که «گوشت شما شیرین است و پشه‌ها دوست دارند شما را بیشتر نیش بزنند».!
دانشمندان با تحقیق روی 400 نوع بو و ماده شیمیایی که در سطح پوست انسان‌ها وجود دارد، توانسته‌اند برخی از این عوامل را شناسایی کنند.
حدود 85 درصد جذابیت برخی انسان‌ها برای پشه‌ها به عوامل ژنتیک مربوط می‌شود. وجود برخی از مواد شیمیایی و ترکیبات روی سطح پوست موجب جذب پشه‌ها می‌شود که بعضی از افراد مقدار بیشتری از این ترکیبات روی پوست بدنشان دارند.حس بویایی فوق‌العاده پشه‌ها موجب می‌شود که آنها حتی از فاصله 50 متری طعمه‌های خود را تشخیص دهند و این قابلیت، بدترین پیامد را برای افرادی دارد که هنگام تنفس دی اکسید کربن بیشتری تولید می‌کنند.
پشه‌ها می‌توانند بوی دی اکسید کربن را حتی از فاصله بسیار دور تشخیص دهند. هرچه افراد از نظر جثه بزرگ‌تر باشند، دی اکسید کربن بیشتری تولید می‌کنند، به همین علت پشه‌ها بیشتر بزرگسالان را نیش می‌زنند تا کودکان را. زنان باردار نیز بیش از حد معمول دی اکسید کربن تولید می‌کنند.
پشه اگرچه بر جسم ما می‌نشیند و آن را آزار می‌دهد، وحتی می تواند عامل انتقال بیماریهای خطرناکی مثل مالاریا ، سالک و... باشد اما دامنه آن می تواند تا تهدید بهداشت روانی پیش می‌رود یعنی علاوه بر خارش و سوزش با اعصاب انسان نیز بازی می‌کند و اورا کلافه و عصبی می‌سازد. در واقع گزش پشه با تنش عصبی همراه می‌شود و آسیبی مضاعف به وی می‌رساند بویژه در شب‌ها که خواب انسان را بهم می‌زنند که آثار روانی آن در طول روز بعد هم امتداد می‌یابد.
برای در امان ماندن از نیش پشه‌ها می‌توان به راهکارهای زیر اشاره کرد:- مالیدن مخلوط روغن زیتون و وانیل یا روغن اوکالیپتوس یا نعناع به عنوان یک دفع‌کننده طبیعی پشه‌ها عمل خواهد کرد.
-از خوردن موز در مناطقی که پشه زیاد است خودداری کنید. جذب روغن موز در خون باعث نیشزدگی بیشتر نسبت به سایر افراد می گردد. پشه ها کلا خون حاوی قند بیشتر را ترجیح می دهند.
-استفاده از عطر ، ادکلن ، شامپوها و صابون های خوش بو می تواند باعث جذب بیشتر پشه ها نسبت به سایر افراد گردند.
-مالیدن مقداری الکل سفید بر روی پوست می تواند شما را در برابر نیش پشه بیمه کند.
-یکی از جذب کننده گان مهم پشه ، نور سفید است . در صورتی که در هنگام شب از وسایلی با نور سفید استفاده می کنید آنها را با وسایل روشنایی دارای نور زرد جایگزین کنید.
- آب گلدان‌ها را یک روز در میان عوض کنید. اجازه ندهید در زیر گلدانیها آب جمع شود.
- گودال‌های زمین و حفره‌های درختان را با خاک پر کنید.
- هر جایی که آب جمع می‌شود و راکد می‌ماند، حذف یا تمیز کنید.
- آب حوض را یا کاملا تخلیه کنید یا آب آن را با استفاده از کلر و تصفیه‌کننده‌ها کاملا تمیز نگه دارید.
- نصب توری بر روی پنجره‌ها و درها بسیار موثر است.
- هنگام خروج از منزل پیراهن آستین بلند بپوشید.
- درون چاهک و کف شور‌ها روغن و یا نفت بریزید.
- کاشتن گل‌های همیشه بهار و شمعدانی در باغچه خانه در دور کردن پشه‌ها موثر است.
برای کاهش و از بین رفتن سوزش جای نیش پشه به این نکات توجه کنید:
- محل گزش را با آب و صابون بشویید.
- از خمیر جوش شیرین و آب روی محل گزش بمالید.
- گذاشتن یخ، مالیدن کرم‌های کالامین و هیدروکورتیزون التهاب و تورم را کاهش می‌دهد.
- مصرف قرص‌های ایبوپروفن و ناپروکسن نیز التهاب را کاهش می‌دهد.
برنامه حشره کش موبایل:
اما بالاخره این هم برنامه مخصوص گوشی برای دور کردن حشرات و در امان ماندن از نیش آنها،این برنامه کاملا موثر است چون خودم بارها از آن استفاده کرده ام. این برنامه با ایجاد امواجی در اطراف شما در پرواز پشه ها تداخل ایجاد کرده و آنها را دور می کند.امتحان کنید.
برای دانلود برنامه حشره کش رو عبارت زیر کلیک کنید:

Masquito

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي