بیوگرافی هرتیک روشن

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

1111111 - IMG72BGOR60FY.jpg

 

 

 

تاریخ تولد:10 ژانویه 1974

او می خواست تا پس از شاهرخ خان بهترین هنپرپیشه بالیوود باشد اگر چه چهره ای محبوب و دوست داشتنی داشت اما هیچ گاه این آرزویش بر آورده نشد . حرفه او امروز چندان چیزی برای گفتن ندارد و اگر« گویی میل گایا »چندی پیش بازی نمی کرد دیگر می بایست او را تمام شده دانست.هر چند پدری چون راکشن روشن بزرگ را پشت سر دارد که به نوعی یک حامی قدرتمند برای وی به شمار می رود . در کودکی بازیگری را آغاز کرد و از همان هفت سالگی بود که نامش ورد زبانها بود.
 هرتیک با آن چشمان آبی و هیکل عضلانی هیچ شباهتی به یک ستاره هندی ندارد و بیشتر به یک بچه لوس می ماند که هیچ تلاشی برای موفقیت هایش نکرده است اما او به واقع برای کارش زحمت کشیده و حتی اگر این را در نظر بگیریمم که روی فرم ماندن لازمه یک سوپر استار هندی است او به واقع به معنای دقیق کلمه این ویژگی را دارد که با ورزش چهره ای از یک قهرمان برای خود ساخته است. هرتیک به محض اتمام مدرسه وارد کار سینما شد تا به صورت حرفه ای آن را دنبال کند او در این سالها به پیمان ازدواجش با سوزان خان پایبند بوده است. خواهرش سوناینا او از دنیای سینما گریزان است اما مادرش پینکی او را به کار در این حرفه تشویق می کند.
 شاید بخت با او یار بوده که با همان فیلم اول «کاهونایپارهه» به کارگردانی پدرش توانست خودش را مطرح کند فیلمی که با شکست دادن همه رقبا در بیشه به یک افتخار ازلی و ابدی در کارنامه او تبدیل شد و نام هرتیک روشن را به جرگه ستارگانه نامدار سینما وارد ساخت پسری که در یکی از دستانش شش انگشت دارد امروز با جادوی خود همه را مسحور ساخته است

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي