بزرگنمایی فیلم ها بدون افت کیفیت

۱۳۸۸/۰۷/۲۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

ی دانید بزرگنمایی حرفه ای و دقیق بر روی فیلم ها چه کاربردهایی دارد ؟ نمونه ای از این کاربردها در مراکز انتظامی و پلیس است . وقتی فیلمی از یک ماشین با چهره در فاصله دور گرفته می شود برای اینکه با وضوح و دقت بالایی این تصاویر مشاده شودد به ناچار باید بر روی بخش و یا کل فیلم مربوطه عملیات بزرگنمایی صورت گیرد . چنانچه این بزرگنمایی به شکل درست و دقیق صورت بگیرد به راحتی می توان کوچکترین تصاویر را نیز با وضوح بالا مشاهده کرد و در شناسایی ها از آن کمک گرفت. نرم افزار های مختلفی وجود دارندکه برای بزرگنمایی تصاویر یا فایلهای ویدئویی کاربرد دارند اما اینکه نرم افزاری باشد و به شکل دقیق و با وضوح بالا این کار را انجام دهد بسیار کمباب است.

نرم افزار video enhancer نمونه ای از این نرم افزار های کمباب است که عموم مردم با امکانات و قدرت آن آشنایی کاملی ندارند.

استفاده از این نرم افزار حتی برای کاربران خانگی نیز به صورت عمومی کاربرد دارد و با کمک آن می توان کلیپ های تصویری فیلم برداری شده توسط گوشی موبایل خود را نیر به فیلم هایی در اندازه های بزرگ با کیفیت مناسب تبدیل کنند .

بزرگنمایی بدون افت کیفیت

نرم افزار video enhancer با بهره گیری از تکنولوژی video super resolution قادر است با استفاده از روش مخصوص به خود ( استفاده از جزییات موجود در فریم های قبلی ) بزرگنمایی بر روی فایل های ویدئویی شما را بدون افت کیفیت انجام دهد.

غیر معمول اما عملی

تکنولوژی super resolution به عنوان یک روش فوق العاده عالی و البته غیر معمول در میان دیگر روش های بزرگنمایی تصاویر در این نرم افزار به کار گرفته شده است که برای پردازش عملیات بزرگنمایی بر روی هر فریم به جای اینکه از جزییات و اطلاعات موجود در همان فریم استفاده کند از اطلاعات فریم های قبلی استفاده کند . چرا که به گفته سازندگان این نرم افزار اطلاعات یک فریم تنها و استفاده از روش های معمول نتیجه خوبی را نمی دهد و تصویر واضحی را به وجود نخواهد آورد .

همه چیز آماده و مهیا

شاید با نرم افزار virtualDub آشنایی داشته باشید . این نرم افزار ابزاری قدرتمند برای ویرایش فایل های ویدئویی است که قدرت خود را مدیون فیلترهای متعددی است در خود جای داده است . بیش از صدها فیلتر مختلف برای این نرم افزار وجود دارد اما تنها مشکل استفاده از این برنامه محدودیت های آن از جمله اجزای عملیات مختلف فقط بر روی فایلهای avi است . video enhancer به شما اجازه می دهد تا از بیش از 90درصد از فیلتر های ایجاد شده برای virtualDub استفاده کنید اما با محدودیت های آن نیز مواجه نشوید . در این نرم افزار می توانید فیلترها را بر روی فایل های مختلف در فرمت هایی چون AVI، WMV، MPEG، RM ،MOV اعمال کنید و همچنین سرعت پردازش عملیات فیلتر گذاری بر روی فیلم ها نیر در این نرم افزار 9/1 برابر بیشتر از virtualDub است .

تبدیل کنید

در نهایت پس از اعمال تغییرات مورد نظر خود از جمله تغییر در اندازه فریم های فایل ویدئویی و همچنین اعمال فیلتر های مختلف بر روی آن می توانید فایل نهایی را با استفاده از استانداردهای مختلفی فشرده کرده و آنها را ذخیره کنید .

برای مشاده جزییات بیشتر و دانلود نسخه ای از این برنامه قدرتمند می توانیدبه لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.thedeemon.com/VideoEnhancer

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي