مطالبی در مورد ابراهیم تاتلیسس

۱۳۸۸/۰۷/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

ابراهیم تاتلیسس جانشین خود را انتخاب کرد

امپراطور موسیقی ترک ابراهیم تاتلیسس هفته گذشته در برنامه تلویزیونی خود "ایبو الیشانشو" سخن آخر را در مورد جانشین خود بیان نمود . تاتلیسس سال گذشته دو هنرمند محبوب موسیقی عالیشان و نیهات دوغان را جانشین خود در موسیقی ترک نشان داده بود ولی عاقبت این صحبت ها باعث دعوای بزرگی بین عالیشان و نیهات دوغان شده بود که چه کسی لایق این لقب است . هفته گذشته عالیشان که بعد از مدت بسیار طولانی در برنامه امپراطور حضور یافته بود ، در مورد این موضوع از ابراهیم تاتلیسس سؤال نمود و امپراطور سخن آخر را در مورد جانشین خود ، چنین بیان کرد : " سداسایان که یکی از دوستان بسیار صمیمی من است و سال گذشته با نیهات دوغان در آستانه ازدواج بودند ، از من خواهش کرد که بعد از عالیشان ، نیهات دوغان را نیز جانشین خود اعلام کنم و من برای اینکه او را ناراحت نکنم ، چنین سخنی را گفتم ولی سخنانی را که در مورد عالیشان گفته بودم ، هنوز هم قبول دارم . " و بدین گونه امپراطور ، عالیشان را جانشین خود در موسیقی ترک نشان داد .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي