بیوگرافی کاریشما کاپور

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

12343 - IMGA0T9GMU1IX.jpg
 

 

 

تاریخ تولد 25: ژوئن 1974
 محل تولد :مومبای ،ماهارشتا ،هند

امروز در صنعت سینما به او فراوان احترام می گذارند ،البته نه برای آن که عضوی از خاندان بزرگ کاپورهاست بلکه چون وارث و جانشین بر حق راج کاپور به شمار می رود با شمایلی بی درنگ آن اسطوره بزرگ سینما را به خاطر می آورد .همان نگاه معصوم و پر رمز و راز ، همان لبخند و غمگین و همان شیطنت کودکانه.
 دختری که تا چندی پیش به خاطر جدایی غیر منتظره اش از آبیشک پاچان در صدر خبرها قرار داشت . امروز با همسرش به آرامی زندگی می کند. همه او را عروس آمیتا پاچان فرض می کردند اما دست تقدیر چیزی دیگری برایش در پی داشت.
 تنها 16 سال داشت که سینما را می آزماید ، او اولین زن از خاندان کاپورهاست که وارد عرصه سینما می شود . با این کار سنت قدیمی کاپورها را که نمی گذاشتند هیچ زنی از این خانواده گام در وادی هنر فیلم و سینما بگذارد می شکند.
 جالب آنکه که کارش را با مدل و مانکن شدن آغاز می کند یعنی کاری که کل کاپورها از آن متنفر بودند.این درمندرا بود که می خواست او را در کنار بابی دئول ،پسر کوچکش قرار دهد تا فیلم بارسات شکل بگیرد اما انتظار بی پایان برای فیلم و مدت بسیاری طول می کشد تا مقدمات کار فراهم شود . از حوصله کاریشما یاغی و عجول خارج بود و او ترجیح می دهد اواین حضور خود را در ساخته ای از دررامانادو با عنوان زندان عشق رقم بزند فیلمی با یک ستاره جنوبی هند یعنی هریش در کنار کاریشما یک زوج عالی می آفریند . فیلم هیچ عنصری نداشت و حتی قهرمان مرد آن نیز یک جنوبی بود. منتقدین در حیرت بودند که چه چیز در این اثر بود که برای کاریشما موثر واقع شد ،آن هایی که پیش از ارکان فیلم آن تلاش مذبوحانه کاریشما می خواندند پس از دیدن صفرهای فروش فیلم ،مقابل او سر تعظیم فرود آوردند و کاریشما تمام شب را برای موفقیت خود جشن گرفت موفقیتی که تا به امروز خدشه ای بر آن وارد نشده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي