بیوگرافی گوکان اوزن (که در ایران اکترا به اشتباه گوخان ازن تلفظ میشه!)

۱۳۸۸/۰۷/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

گوکهان اوزن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز بيست و نهم ماه کاسيم (مطابق با ۱۰ آبان تا ۹ آذر) ۱۹۷۹ چشمانم را به روی دنيا باز کردم .سرنوشتم برای موسيقی نوشته شده بود بلکه .....چه کسی فکرشو ميکرد از توی کوچه های قديمی و حسرت خورده آنکارا سر ازاستانبول در بيارم , دور و بر موسيقی ..... سوز جدايی از بدرقه کنندگانم و منتظر شدن برای اون اتوبوس اوليه (قديمی) به راه هيچ کس نيومده , افتادم توی اين شهر بزرگ ؛ با خودم می گفتم :" شايد تو اين شهر تنها و غريب بشم دانه های اشک بی صدای افتاده از چشمانم انتقام خاطره هام بود. همچنين برای اومدنم تخمهای کاشته شده موفقيت رو باقطره های اشک خيس ميکردم. به هر حال بر احساساتم غلبه شد , در نتيجه اين يک غريبه بود , اما از زمانی که قلم به دست گرفتم ديگه خودمو گم نکردم. مخصوص شدن اگه مثل يه شئ باشه رو نخواستم.ميخواستم آنطور باشم که در آهنگهام صحبتهای نوشته شده ام رو به اندازه بزرگی دلم بريزم. جوری غريبه شدم که منحصر به فرد بود ....

کارهايی رو که از روز تولدم تا به امروز انجام دادم :

۱۹۸۵ تا ۱۹۹۶: دوران ابتدايی , راهنمايی , دبيرستان و بعد از اون سالهای مربوط به دانشکده آنکارا

 ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۸ : در اوپرا و نمايش دولت آنکارا و گروه موسيقی دسته جمعی خيلی بچه پر سرو صدا و فعالی بودم

۱۹۸۸ تا ۱۹۹۳ : درT.R.T آنکارا و بچه های گروه T.S.M زير دست استادان و هنرمندان خيلی با ارزشم در راديو در گروه موسيقی دوام آوردم. برای من وضعيت موسيقی حقيقتا مثل توصيفهای دوران مدرسه بود .

۱۹۸۸ تا ۱۹۹۷ : در يک آن به نواختن گيتار کلاسيک روی آوردم و سالهايم را با نواختن های هدفدار پشت سر گذاشتم.( بعد از سالهای ۱۹۹۰ به بعد کار هدفدار با سازها رو شروع کردم و مستقيما به نواختن اونا اقدام نمودم )

در سال ۱۹۹۶ : ستاره دانشگاه تکنيک استانبول و دانشکده دانشهای اقتصادی اداری , در قسمت سود اقتصادی , در استانبول پيشرفت کردم ( دانشگاه رو به خواسته های بزرگ ديگرم در استانبول ترجيح دادم و سود و منفعت طبيعی که از دانشگاه بردم رو يه تصادف نميدونم )

در سال ۱۹۹۷ : برنامه راديويی Tatlises

سال ۱۹۹۸ : در آکادمی استانبول گيتار کار کردم

سال ۱۹۹۹ : برنامه زنده موسيقی Best FM - Best TV ( GÖKHAN ÖZEN'LE CANLI CANLI )

سال ۲۰۰۰ : اولين آلبومم به نام " ÖZELSIN "

سال ۲۰۰۱ : دومين آلبومم بنام " DÜMAN GÖZLÜM "

سال ۲۰۰۳ : سومين آلبومم به نام " CIV CIV "

سال ۲۰۰۳ : زمانيکه در امتحان ورودی دانشگاه استانبول در سال ۲۰۰۳ دانشجوی دانشکده فنی علوم شدم به قسمت روانشناسی راه يافتم ( رشته روانشناسی رو برگزيدم )

سال ۲۰۰۴ : در ۱۴ شباط (مطابق با ۱۱ بهمن تا ۸ اسفند) ۲۰۰۴

روز مخصوص عاشقان سی دی خاطره انگيز" ؛Her şeyde biraz sen varsin "تو در هر شئ يه مقدار وجود داری "

سال ۲۰۰۴ : آلبوم چهارمم به نام " ASLINDA "

سال ۲۰۰۷ : پنجمین آلبوم به نام " RESIMLER & HAYELER "

سال ۲۰۰۸: آلبوم Biraz Ask Lazim

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي