هتك‌حرمت،‌ استهزا، نقد غيرمنصفانه و استفاده از كارشناسان وابسته در 90

۱۳۸۸/۰۷/۲۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

مديرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از برنامه 90 گفت: چالشي بودن به اين معنا نيست كه شخصيتي به استهزا گرفته شود.
به گزارش فارس، محمد رضا ساكت درباره پخش دوباره برنامه تلويزيوني 90 اظهار داشت: اصل موضوع شروع دوباره برنامه پرمخاطب و جذاب 90 يك مسئله شيرين و مهم است، اما توجه به چند مسئله در ادامه حضور اين برنامه در جامعه فوتبال ضروري و قابل تعمق است.
وي ادامه داد : نكته اول در مورد اين برنامه اين است كه كارشناسان داوري 90 ضروري است تا شخصيت‌هاي كاركرده و ميدان رفته باشند. استفاده از كارشناساني كه صرفاً شخصيت‌هاي نظري هستند، سوابق قابل توجهي در امر اجرايي و داوري ندارند و يا به عنوان مشاور به باشگاه ها و آژانس هاي فوتبال وابستگي دارند نمي تواند نتيجه مطلوب و مورد نظر را در قسمت داوري ها و نقد داوري هاي اين برنامه محقق كند.
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: قرار نيست اگر برنامه‌اي به شكل چالشي اجرا شود، در اين چالش حرمت مديران و بازيكنان مورد حمله قرار بگيرد و لازم است تا در اين مورد بي طرفانه تر نقش آفريني شود. چالشي بودن به اين معنا نيست كه شخصيتي به استهزا گرفته شود.
وي با اشاره به انتقادهايي كه به عباس انصاري فرد، مدير عامل باشگاه پرسپوليس در اين برنامه شد تاكيد كرد: عباس انصاري فرد شخصيتي است كه از گذشته تاكنون براي اين فوتبال زحمت كشيده و خدمات ارزنده وي انكار ناپذير است. هتك حرمت به وي در اين برنامه به گونه اي بود كه از شكل انتقادي خارج شده بود و بعضاً منصفانه نبود.
ساكت اضافه كرد: حمله به انصاري فرد در اين برنامه خارج از دايره انصاف بود. ضمن اين كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس نمي توانست به علت برخي معذوريت ها بسياري از حرف ها و مشكلات خود را بر زبان آورد.
وي تصريح كرد: در اولين برنامه 90 پس از چند ماه شتاب زدگي و عدم آمادگي كامل براي اجراي 90 ملموس بود. هنوز تجهيزات جانبي و سرويس دهي‌هاي اين برنامه كامل نشده بود و انتظار مي رفت تا پس از اين وقفه چند ماهه اين برنامه به شكلي كامل تر و قوي تر در همه ابعاد اجرا مي شد.
ساكت ادامه داد: مجري و تهيه كننده اين برنامه مهندسي است كه قطعاً بايد عمل و فعاليتش براساس ليست بررسي شده انجام شود، اما ما شاهد اشكالات فني، ارتباطي و بعضا شتاب زدگي‌هايي در اين برنامه بوديم.
مديرعامل باشگاه فولاد مباركه سپاهان در پايان گفت: باز هم تاكيد مي كنم كه برنامه 90 ضرورت فوتبال ايران است و اميدوارم در هفته هاي آينده ضعف‌هاي آن بر طرف شود و با توجه به سلامت نفس مسئولان ورزش شبكه سوم و برنامه 90 آقايان پور محمدي، آقازماني و عادل فردوسي پور برنامه 90، نود ساله شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي